Blogger Backgrounds

24.11.11

cry if it makes you feel better


mslahnye air mata pn dah x boleh kua. 
let the tears heal the wounds.
even ada tears sekali pn, dah x boleh nk heal the wounds.
mcm mne ni?
ape yg boleh heal kan aku skrg ni?
aku pn dah xtaw la.
serabut kepala.
lepas 1 1 masalah dtg
xckup dgn mslah cinta yg xpnah abis ni
wallet hilang pulak.
ya ALLAH ya tuhan ku
kau ringankan lah dugaan yg KAU berikan padaku
xtertanggung rasanya. tmbah dengan mslah hati
dan perasaan yg xpernah sembuh ni.

kalau mcm ni lme2, sumpah boleh gile.
ekyn ckap aku nk dah nk masuk stage 2 depression.
pas mkan, muntah2, then xde keyakinan diri
ble ckap gn org, xboleh nk tentang mata
makin kurus, (wawa n anis pn ckap aku makin kurus)
ya ALLAH jgn la aku masuk stage 3.
nnti xpasal2 aku ber halusinasi.
kang tbe2 aku nmpak boy dok sblah aku krg
mau borak2 gn dy pdhal dy xde pn kan
errr..xnk la jadi gile..
b i syg u....

doa bnyak2. smyg jgn tinggal.
lets do my best. even i have no idea what will happen in the future
but at least i have ALLAH who will always be by my side
no matter how ugly the situation is.
lets pray to ALLAH. insya ALLAH akan diperkenankan doa2 kita.
aminnnnnn


.:iloveyousodamnmuch - muhammadashraffadhlullahabdaziz:.