Blogger Backgrounds

27.11.11

SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARAM

sempena hari mulia bulan mulia ini, saya ingin mnyusun
10 jari jemari yg runcing ini, memohon maaf kepada sesiapa
yg terasa dengan saya, atas salah silap saya
terpukul tersepak tertendang, tercubit dan ter ter yg lainnya.


semoga tahun baru ini kita lebih mendekatkan diri dengan ALLAH
memperbaiki segala kekurangan  diri, walau x boleh jadi yg terbaik
cuba lah jadi lebih baik dari sebelumnya. turut apa yg disuruh,
tinggalkan apa yg dilarang, semoga hidup kita diberkati, amin

jomlah kita berazam untuk memperbaiki masing2.
so far tahun ni xde nk azam2 lagi dah azam aku ialah mnunaikan azam2 dulu
yg hanya taw buat azam, x reti nk merialisasikannya. how's that?
so tahun ni pny azam ialah ' MENUNAIKAN AZAM2 YANG LEPAS'
insya ALLAH semoga dipermudahkan segalanya amin

haiii dah masuk tahun baru dah,. ya ALLAH cepatnya masa berlalu
kalau boleh diulang masa, nk ulang balik thn... hmmm 2008 je la kot.
then nk blja pndai2, nk dpat 4 flat, nk abis kan blaja cepat2 jugak,
then dah boleh keje. ini skrg baru abis sem, dok melangok kat umah,
boleh jadi gile kalau mcm ni keadaan aku lagi 1 bulan. siyes x tipu pnye.

tpi xpe, jadikan pengajaran ye nurdiyana ruslan oi.
lepas ni nk buat apa2, sila fikir 28x dulu,. insya ALLAH
awal bulan depan, kolej bukak, dah boleh amek full transcript,
then g apply cari keje cepat2 ye, jgn nk melepak je keje 
konon2 mak bapak kau gabenor bank negara pulak.

yg penting xnk emo2 dah skrang ni. asyik emo je penat pulak aku 
at the end xde sape layan pn. emo la kau sorg2 yanalala hooiiii
bia la aku nk emo pn kan. eh ape melalut ni, (berzikir jap)
ok dah. anyways, dah la aku nk tgk k-pop. tu je la yg boleh
merawat hati dan duka lara ni selain mngadu kepada DIA.


kthxbai


.:iloveyousodamnmuch - muhammadashraffadhlullahabdaziz:.